fredag...

Tur jag ringde!! Annars hade mitt pass nog förmodligen åkt i lådan och vi hade missat vårt flyg på måndag. Men nu blir det som sist att hämta ut det på arlanda! Fine!
Nu får jag mitt multivisa nice!! Och barnens skulle nog oxå hinnas göra klart när vi pyser hem i december!

Rackarns karlskrällar. Här går f-n skapet och köper en ny bil. Resten ska liksom lösa sig av sig självt....
hmmm först o främst fick jag styra iordning för att få plats med båda i garaget. För NEJ att börja stressa och sälja den ena själv nu, det blir för mkt faktiskt! (dessutom bättre på våren)
Sen fick jag brev på igår från DHL om attj ag hade ett kolli att hämta ut på typ 100 kilo... eller boka utkörning.
framför mig såg jag först en helt förstörd bil, och sen en avbruten rygg och mycket funderande jag som inte fattar vart de skulle få plats...
Men tillslut kom jag på att DHL fåt köra de till förvaringen där vi har de andra däcken, smart slipper jag se skiten oxå ha ha...
Skojjar lite bara. Jag är supernöjd med vår nya bil, grymt skön!

men lite så är det i vår familj. Herrn i huset är bra på att kirra grejjer, men inte liksom styra upp efter sig sen...
Ja ja.. Några månader i russia är nog ruskigt nyttigt ha ha :-)

Idag blir det iaf Leos... sen får vi se om vi styr lite smågrejjer... Tror jag ska börja packa redan idag..
Fast egentligen så är vi hemma igen om två veckor och åker härifrån Schweiz.. så lite fel i packningen bidde det nog allt som vanligt ha ha :-)

9-10 december får jag veta om jag kommer in på ryskan ha ha. vore faktiskt kul!! 
Dessutom vore det gött för Tindra kunna vara fyra- fem dar i veckan på dagga när vi väl är hemma... Få lite kontinuitet i det hela....
 
Förstår ni att snart är det 2011... ?? Jag gör det inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback