fri....

fy fan vad kul! Det som inte skulle hända hände..:

Idag när jag stod på arlanda och höll på att boka om tickets så stod först Caroline af U brevid mig. TUR inte Tindra var där för då hade jag fått skämmas.. (då hade vi hört nått i stil med: mamma mamma  det är hon som sjunger snälla snälla i regnstövlarna....)

Men sen då.. vem kommer upp brevid mig efter det.... Jag ser inget. Johan ser det först. Han småviskar till mig och frågar vem det är. Att han känner igen han. Jag sneglar dit.. det tar typ en nanosekund så faller polletten ner.. Ungefär i samma veva som han säger sitt namn till expediten...
Jag börjar bara garva till Johan.. Fatta där står mitt FRKORT... helt jäkla insane ha ha ha...

Nu skulle jag ju aldrig velat nyttja det så.. men när vi sa det så sa vi ju på skoj. Johan sa såklart:Men vad fan du kan ju inte ta en svensk.
Jag replikerade nått i stil med, men vad fan hur stor är sannolikheten att jag stöter på han ändå, det bor närmare 8 miljoner människor i sverige...

Hade varit kul att skojja med mannen o bara sagt att han var mitt frikort.. ha ha,, men nja mest pinsamt av en luffande trött flygande tjej... Johan blev i af sugen ta hans autograf... (nja inte för han är mitt frikort..) Han är ju typ skoterproffs o kör cross o sånt.. JApp jag såg nån film med han o det var det som var grejjen... Norrländsk o lite farlig så där...ha ha....

Mitt riktiga frikort skulle nog vara Collin farrel eller nån sån där.. det får iaf inte vara för perfekt o tillgjort.. Not my style...

MEN de facto är såklart att inget frikort i världen skulle få mig att vika en tum från min underbara mans sida!!! Love love love!!
(frikortsgrejjen är ju självfallet bara en kul grej.. men fatta  att han ändå stod där..insane!!! missat frikorts chansen nu ha ha Men nu förstår jag varför en svensk inte är tillåtet ;-)   )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback