genrep..

Fy sjutton vilken otur: Johans lilla minivisit hemma, slutade med två sjuka päron. Alltså både jag och han.
Så bla den inplanerade lunchen med lite folk ställas in.. synd...

Tror mest vår mage fick en chock av att komma hem till svedal o verkligen köra en riktig moffar dag. alltså äta typ allt allt allt.....flott o gott!

Ikväll blire iaf Idol genrep med gumman, tänkte först gå imorrn men kom på hon nog uppsakttar lika mkt se idag och kommer nog tycka det är ännu rolgiare så på teve imorrn...

I övrigt har jag "som valigt" styr o ställt inför visum. Nu är min bit avklarad.. får baa hoppas ska fattar galoppen o får in det nödvändiga pappret fortt som f-n...
Ang barnens visum så vette fan måste ev ut ur landet med de oxå i december för att sedan ta mig in i landet igen efter schweiz trippen.. ja vad fan återstår att se... Gubben som sysslar med visum trodde det... men samtidgt så har ju en annan donna stannat i landet för att få sitt visum ordnat så där tror jag faktiskt inte jag behöver...men vi får se...

Jag känner att en almanacka är nått som står högt på min things i need list.
Beöhver få lite kontroll på alla datum till höger o vänster, skriva upp viktiga nummer, ja everything....

Imorrn får vi se om vi brummar ut till byn...kanske lutar åt det, vore som nice...

Nej time to go.... see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback