nu vet jag...

Varför mina ärden aldrig tar slut:
*dels för att det hela tiden fylls på med nya..
* för att jag så smart säger: "Jag tar det imorgon" om typ ALLT!!

oj oj..så massa småjox kvar :-)

I kväll:
*Kika på J's match, fan känner mig nervös....(man vet aldrig vad som händer där nämligen.. se bara på de andra svenskarna.. surt! men hopaps de kommer någonstanns bättre istället!! Till ska skulle jag då välkomna de med öppna armar, the more swedes ther merrier :-)   )
* hämta ut troy's overall
* ev förbi växtriket (om jag hinner... tveksamt.. annars får det skjutas upp till en annan dag ha ha)

Börjar vara mkt att stå i innan jag åker nu:
Torsdag:
* Frans fix
*sen bränna av ärenden, allt från clas ohlsson till lagerhaus till hm... mkt som ska hinnas ;-)
* Kvarts samtal dagis...

eftermiddagarna är rätt" tomma"
Då är det hemma sysor på schemat.. T är inte s förtjust i att åka runt överallt om hon inte måste...
ev handling... Förra året vetj ag det fanns färdige lussebulle mix (JAg veeeet inte lika gott ,men sorry jag kan tyvärr inte annars o jag orkar inte söka rätt på alla ingredineser i russia... Tänkte nämligen vi skulle lussebulla baka hela familjen nån dag...)

Fredag:
*Leo's med min ena fosterfamilj (om deras bil vill vara med) annras sång inne i stan..
*Lämna in bilen på tvätt...

Fredagsmys...
tvätta upp alla kläder som ska med...

Lördag:
Tror jag ska packa iordning det mesta då!
vette fan om det blir storheden ärendena då... ev på eftermiddan när jag dropapt kidsen en sväng..
Sen lite mys på 21:an

Söndag:
Ikea med Cammi, wihhho. denna gång måste vi ta oss, massa småjox i need...
Barnkalas för gumman...
Packa det sista, städa lite och packa ur det som krävs ur kyl/frys...
Sova...

Måndag:
russia here we come :-)


Just ja påminelse till mig själv: förbered så mkt du kan av barnenes visumansökan så den bara är att posta vid nästa hemfärd.
samt boka hemresan den 8e!

ja hur mycket jag har glömt det vette fan men skit samma nog vet jaqg vi överlever ändå!!

gaaahhh förresten hjälp nu måtte mitt viusm komma i lådan snart..... fan det hade jag glömt....

Förövrigt är jag helt galet kär i den där ringen som vissa av er sett åhhh vill ha!! men jag har sett andra fina och klockan oxå.. men nja känns som fel köpa min 30års present själv, den vill jag ju som helst iaf ha med Johan när vi köper... ja ja vi får se.. för han är ju liksom ALDRIG hemma så det blir svårt väntqa på han....





Kommentarer
Postat av: Cammi

Min bil är med i matchen igen! :-) Så jag tycker vi kör bus på Leos på fredag! Och IKEA på söndag, ska se om någon är ledig så jag kan lämna mina barn om Stefan blir sen. Annars får jag väl ta med dem och kanske dumpa dem hos min pappa :-) Men IKEA måste vi åka till! :-)

2010-11-17 @ 19:29:59
Postat av: Erran

Jag blir då rent stressad av att läsa din blogg nu... :-) Men du klarar ju allt galant, kör hårt bruden och flyg försiktigt till Rysslandet sen!

2010-11-18 @ 06:59:51
Postat av: Anonym

C: ja men det vore trevligt, ahr ni bara tid så :-)

joo jag känner att ikea typ ropar efter mig så länge sen sit nu :-)



E: ha ha.... o har redan kommit på jag glömt hälften ha ha... Men har det hellre så här än långsamt o tristess :-) JA då ,vi flyger tack o lov med sas har sett bilder på en del andra skräckplan ha ha...

sköt om dig o unna dig nu riktigt jullov!!!

2010-11-18 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback