soft lördag...

Idag har varit en soft dag..

Sovit länge, tvättat lite.. sen åkte vi iväg på ett mysig bad/spa och bubblade lite .. myspys!

Gårdagen gick inte av för hackor, ja nu tänker jag inte när vi stressade runt på mega mal.. eller jo denna gång tog vi deet lugnare o hade riktigt trevligt. Men jag blir som lite sur när inte jag hittar nått :-( ja ja johan fick lite småsaker...

Det som var det extraordinära för kvällen. Var den superfina restaurangen vi blv bjudna till och tillsammans med övriga svenskklanen hade en mycket trevlig kväll, men god mat och en hel del prat om kärlek.. Av naturliga skäl. Grattis Herr och fru W!!!
Jag åt otron för första gången i mitt liv, kanske det är en sån sak man måste äta flera ggr för att tycka om, för nja slibbiga klumpar som smakar saltvatten är nog inte min grej ha ha... Ja ja vi drack iaf rätt mycket bubbel och hade grymt mys! Det åts av det mesta av havets läckerheter, underbart! sen skulle vi göra en rysk tradition men det slutade med att den blev lite egen mix, helt perfekt. Vi skapar våra egna rutiner här nere...

Imorrn är det gametime igen och sen är det tydligen lagmiddag, trevligt! Sen på måndag hem hem hem till mina gulklimpar för jo nu saknar jag mina småhjärtan!

KÄRLEK


Vyn på kvällarna när man ska upp i sin trappuppgång är faktiskt riktigt fin:


Hänger på megamal:

Detta kommer nog tindra gilla iaf:


Sökte efter bilder, har inte knäppt nån bra själv än... Tänkte visa er trafikkaoset som kan vara här ibland.
Detta kom upp i mitt sökresultat (pga det även stod om J's övergång till ska i tidningen) :

Fortsatt trafikkaos vid Kalix busstation

Måste säga att vi båda garvade bra mycket då.. För Man får liksom lite andra perspektiv på vad som är trafikkaos när man kommit hit...

ska visa er bilder på det senare...

Nu mys med idol och lost... självklart godis oxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback