thank god it's monday soon

Var bara tvungen räkna lite...
JA jag kände bara att kvällarna när man lagt sig under täcket har börjat kännats mer o mer sega... så jag var tvungen räkna lite på det... Inte underligt man sakanr varandra. Vi är ju vana hänga tillsammans liksom, ja iaf bra mkt oftare än så här:

På 72 dagar har Jag & J träffats totalt ~22 dagar . Barnen har han träffat ~13-14 dagar totalt...
Så nja så fasligt mycket är det inte att hänga i julgranen....

För mig går det bra (förutom det är tomt när man ska nanna kudden...)
Men jag kan förstå det är satans tomt för J. Så en stor jäkla eloge vill jag ge till honom idag!!
Han är världens bästa helt enkelt. Som ändå håller modet uppe så bra. Att vi vuxna är i från varann må ju vara, klart vi saknar varandra... MEN det är barnen som gör att han är såååå satans grym!! Jag hade aldrig pallat. Spec inte nu när vår skypebild inte ens funkar så han inte ens får se de...

JAg brukar skratta och skojja lite om att han är sååå söt när han saknar oss så fasligt mycket. Men ser man det så här rätt upp och ner så är det då verkligen förståeligt.
Shit vilket bra jobb han gör!!! Och vad vi ska visa uppsakttning för det på måndag... Då blir det pusskalas gånger tusen för hela familjen :-)

Jepp då är ordning återställd och vi får träffas iaf lite oftare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback