tiden springer fram...

Tiden bara rasslar fram det är helt sjukt...
Känner mig nästan lite stressad över att det snart är 8e dec o sen får jag inte hänga i mitt nya hem förrän början på januari :-) SÅ det är väl ett gott tecken...

Idag har det snöat hela dagen, en del ligger kvar men mycket slask är det. Trafiken är väl inget vidare pga av snön.. För min del får det gärna bli lite vitt på backen iaf så mkt mysigare :-)

Vi har varit på megamal idag, köpt lite leksaker 8dock könns det lite halvbra till gumman men hon är då nöjd så..
Ska erkänna att första timmen (innan jag fick mitt kaffe ha ha) var lite tung, bara gå förbi alla skyltfönster med skor o kläder utan att ens få dra en snabbkik o kolla om det var nått värt att ha... men när den känslan lämnat kroppen så var det rätt mys. Idag blev det leksaksaffär, ikea(+deras cafe) och mataffär. Detta tog fyra timmar. men totalt var vi väl borta cirka 5 1/2 kanske...

Sen hann vi bara hem så plingade det i J's tele. det var våra udnerbara grananr som bjöd på tacos... Tindra blev mkt glad. Då tacos är henens favvorätt :-) Tacos eller blodpudding ska man bjuda på om man vill ställa sig in ha ha...

De hade dessutom testat stockmann idag så det var ett tips att pröva... bra mat och mkt som man kände igen. Såna saker är guld värda när man bor i ett annat land!
Nedräkningen tickar på för fullt till den nya gallerian som öppnar: Taaa ddda Imorgon. Kul! Så den måste även den få sig ett besök :-)

Blev även bjudan på rysk teater på lördag kväll och efter det liten middag/fest. teatern var obligatorisk för killarna.. en annan ryska skulle ha med sin son på teatern så vi hakar väl på och kikar teater.. vi får se...

Hoppas det slutar snöa till imorrn , då får vi se om vi beger oss ut till pynt/blomaffären iaf.. Johan åker imorrn o match på fredag...Imorrn gör vi ett nytt försök med svensk teve. Jag hoppas verkligen det kommer då!

Ska hjälpa Tindra packa upp en leksak nu...
hörde förresten att några vänners barn fått vattkoppar, hoppas tindra & Troy klarar sig denna gån g. Vet det är bra göra bort, men skipper helst det just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback