velandet ett ansikte...

Som vanligt ger jag velandet ett aniskte...

Jag väger hela tiden gäldjen och utbytet i det hela mot  arbetinsatsen det innebär..
Rysk/teater balett  lär ju vara en upplevelse man inte kommer göra annars...och säkerlgien väldigt trevligt!!
Saken är den att hur kommer in lilla ettåring bete sig?? Då det hela börjar 19.00  då brukar nämligen lill herrns mat och sovklocka ringa om ett tag.. men han kanske somnar på vägen dit och är pigg under tiden.. men hela tiden är det ett maybe.. för man vet aldrig ...

JAg hoppas då verkligen vi får sitta brevid Johan isånt fall, så vi kan hjälpas åt...ibland behövs det ju mer än två armar :-) TIndra är nog inga problme hon kommer nog tycka det hela är riktigt kul :-)
Efteråt var det tydligen lite mat o grejjer på scenen.. så visst det kan nog vara nice!.

Vi åker väl dit och blir det kaos så får jag väl ta mina kidz under armen o vingla ut....
Några nya kläder blev det då inte idag, inga fin skor till gumman heller, fanns flera men alla var slut i hennes storlek attans... ja ja...VI kötpe iaf, chips och choklad så kvällen är räddad ha ha :-)

Teatern väger mot taco kväll, mysfilm med gumman när lilleman somnat.. rätt soft o skönt faktiskt...
men vi får väl insupa lite ryskht nu :-)

Jag har iaf invigt stockmann idag.. tyvärr blev det inga kort då vakten km o buffade mig i armen då jag skulle knäppa :-) Blev lite kär i en del småsaker från deras hemavdelning så dit vill jag hinna snart igen :-) hmmm vissa saker är lite opraktiskt få med sig hem bara :-)

men men time att gå in i duschen nu, har ju ingen hårtork här ha ha...

Hoppas kunna bjuda på lite fina bilder ikväll eller imorgon puss...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback