en skön dag.

Hänger i soffan framför idol nu. Skönt! Det enda som fattas är godispåsen och drickan.. men vågade inte chansa o svänga förbi affären på väg hem. Vill inte att troy skulle somna i bilen..
Det gick bra vi kom hem utan att han hann somna!

Har annars varit på vift hela dagen. Lämnat t till mormor så de kunde åka på sin minitripp till jocke. Sen haft barnvakt o fått fixa mig litegrann såååå skönt. Det är nått alla borde se till få sig lite tid för. Ja liksom nånslags egentid med behandling av något slag. Det är lovely egentid!
Har undertiden haft hjälp med troysan o det är såå uppskattat..
Sen fick man cheesescake o det var ju inte sämre direkt ;-)

Efter det höjdes om möjligt temperaturen än mer. Fick se J's match, Spännande då jag vet hur pressat laget är. Skönt det vann o det gick bra för Johan, ja alla svenskar skötte sig prima!! :-)

Lillgubben har börjat gå på riktigt nu! Så söt när han stapplar runt, åhh min fina fina skatt!
Har även tänkt på att det är tur det inte händer så här "mycket" jämnt. För då hade det varit tungt för mr'n i huset vara utan oss. Missat första tanden, första riktiga walken o min födelsedag (den som han tjatat så länge om ha ha)

Jag har iaf lovat filma en liten snutt och skicka till daddy! (låter töntigt men som förälder vet man det är ett big thing!)
För övrigt hade J fått våra visum i handen nu efter matchen så det börjar nog röra sig nu, nu måste de göras klara i sverige "bara"...

Jag tycker det ska bli skoj, men visst nu när det är for real känns detä ven mera läskigt och skrämmande.. men det ska bli ett kul äventyr!! :-)


love u all!

Kommentarer
Postat av: Erica

Heja Troy!! Jag vill också se han stylta runt, sötnosen!! Du är världens bästa mamma Jenny, har sagt det många gånger men det stämmer verkligen! Saknar er!



KRAM

2010-10-23 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback