..

Dagens roligaste!!!

Vi ler ännu åt denna episod!! Svårt få fram med ord hur roligt det var.
Jag blev för ett tag sen nämligen uppraggad av en person jag dessutom uppfattade som synskadad! (absolut inget ont om dem! utan bara episoden i sig)...

Vi gick o beställde den vanliga nattmackan till min man (som såklart som vanligt äter dygnet runt) . Jag kände redan från när vi kom in att mannen som stod brevid "tittade" ovanligt mkt.. Efter ett tag dyker han in med huvudet och frågar om jag gått nått slags tekniskt college... (woohaa tänkte jag, nej du teknikär  nada för mig!!) och att han tyckte att jag "såg" så bekant ut...
Jag svarar vänligt: "Nej tyvärr jag är nog bara lik någon jag är nämligen från sverige"
Varvid den här stackars mannen fortsätter.. aha.. hmmmm men du kanske ofta är ute och går med vagnen..
Jag hade inte hjärta att säga. Nej inte fasligt kom för typ tre dagar sen. Utan svarade : Jooo det kanske är det.., Han replikerade .
Ja det är säkert det..

hela situation var så rolig och det är som omöjligt få fram.

Det som gjorde allt roligt var att mannen hade en synkäpp: Lite kul säga att ditt ansikte ser så bekant ut :-)
Sen var han så söt för jag hörde han mumlade när han gick därifrån,så sa han till mannen som var med honom: I hate when that happens :-)

Ja ja det var iaf en kul episod.. och jag kudne bara inte titta på Johan under hela tiden detta höll på..
Däremot skrattade vi mycket gott åt hela denna situation hela vägen hem :-)



För närvarande leker tindra doktor o sånt med johan. Men stackar J har det inte lätt. Tyvärr! Han var tydlgien så dålig att Tindra var tvungen ringa ambulansen. Men fick tyvärr som svar att det inte kunde komma :-)
Johan sa joooo pröva igen, pappa beöhver verkligen en ambulans. Hon ringer igen och tar med sin ssnällaste ton: Snäääääääällllla vi behöver verklgien en ambulans.
Men svaret blev tyvärr ändå nekande.
Nej tyvärr pappa de hade inte, men polisen kommer istället :-)
Det är inte alltid lätt vara sjuk :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback