..

Bakfull så det sjunger om det... men inte så konstigt när man var full som en kossa... (onödigt!)
Det är som eg inte ens kul, el jo det är alltid mysigt innan o hänga med tjejerna o så, men ute, nja..
Nej nu känner jag mera för att bara ses o softa o se på typ idol tillsammans el nått sånt!  det andra är jag lite trött på...
Ja ja.. Idag saknar jag johan mega super duper mycket!!!! Börjar känna mig oerhört less på den här ensamheten!
Jag vill oxå ha en slö söndag med min man ,kanske ta en pizza o slappa i soffan. Ja allt är lite roligare när man är två, även när man har tråkigt!

Min sötunge har precis upptäckt reprisen av idol o sitter lika fastklistrad nu, söööt! Nu instruerar hon morfar i vad de gör o sjunger etc...
Åhh älskar mina små kottar såååå mkt oxå!!!

Tänk så bra det blev, tänk att vi nu är virriga familjen franz.. Det är galet bra helt enkelt!!! KÄRLEK!!!
Ja nu ska jag gå höra vad min stor tjej har att säga om idol, det är så kul höra allla deras funderignar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Inte bara virriga familjen Franz - BÄSTA familjen Franz!!

Åh, we miss u!

2010-10-17 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback