..

Dagens dumma 1:
Tittar ut, mmm det är kallt och frost, tar med mig vantarna så det inte ska vara så kallt skrapa rutorna..
När jag skrapat ett tag tänker jag fan vad kallt.. Vad ser jag då: Jooo det är ju inte så jäkla konstigt när man håller vantarna i handen! Pucko!

Dagens dumma 2:
Hmm varför i hela friden står bilen ens ute??!
Jo för att jag har massa skräp på bilplatsen... Nödvändigt ,NEJ!

Dagens oro:
Fy i mina ögon finns nog ingen värre barnsjuka än magsjuka (självfallet svårare sjukdomar etc men jag syftar här på vanliga sjukor man tyvärr får räkna med som barnförälder). Så nu fasar jag med en vän vars lilltjej har det! Hoppas hon kryar på sig snabbt o ingen annan blir sjuk!.. jag håller även tummarna för att jag o mina kidz oxå klarar sig. Tror lilldonnan började bli sjuk hos oss.. Och det är absolut inget man kan rå för eller klandra nån som helst för. Det kommer så fort. I know min dotter har kräkts ner hela öppna förskolans kök typ.. Även polisens pass automat. Ingång till ett lekland(Men det sist nämnda tror jag allt faster hade en del i. Jag jobbade o närvarade inte, men har fått beträttat för mig att lillan mest kräktes upp bilar... faster faster , godis är gott man kanske inte i för stora mängder ;-) ha ha)
Ja jag hoppas vi klarar oss iaf! och att de sjuka blir friska fort! För de är ju ofta det
 bästa, likväl som det kommer fort går det över fort!

Dagens big happening!:
JAg hade nästan gett upp hoppet: Men så igår så såg man en vit liten sak i Troys mun. Japp den första tanden är på G!  Ännu så länge har han inte varit så påverkad, sover iaf gott på nätterna (peppar peppar ta i trä!)

Dagens tack:
Tack för alla gratulationer!!! <3! Tack till fikagästerna, så trevligt ha er på besök! Blir mätka influerad av A.E så jo det får nog bli en piteå tripp till veckan..
Extra tack till björxmorsorna idag! Äntligen ska naglarna bli gjorda (igen)!!
Ja det känns gött o behövligt, får först smita iväg o göra mina franar o sen naglarna! Ska bli gött!!
Gud jag hoppas bara inte det blir kaos på 21an när jag är borta! hade kunnat göra det en annan dag.. ja ja det ska bli gött iaf...

dags kila vidare

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback