..

Vad ska jag hitta på för att vara med bland de stora?! :-) :

*Vi har ju lenin... så nja som nån som styr o ställer nej inte det (jag är inte så bra på det dessutom...)
*Via mitt skrivande med stavfel och virrvarr.. nja det gjorde nog Dostojevskij bättre ;-)
*Som någon ny slags uppfostringsprofet. Nja där har vi Nog Pavlov som var strået vassare med sina hundar.     
 (Eventuellt kan Jessica bubbla upp här via sitta agerande som hundvakt när de mötte den "herrelösa hunden")
* Kanska dags släppa några av mina egen komponerade duschlåtar... Eller nja där har vi nog redan Tjajkovskij som gjorde det bättre...

Hmm nja "min nya hemstad" verkar ha en del gamla stora namn... Men iofs de behöver lite nya kulutrella glada fläckar på sin karta också. Japp lite svensk prägling på staden är aldrig fel: I will do my best .. Du gamla du fria på er ryssar! :-)
(det såg förresten rätt kul ut, se J stå där på linjen till ryska national sången, som är riktigt pampig faktiskt! o  antagligen inte fatta ett ord av vad de sjunger)

Vill ni veta en småkomisk sak.. Gissa vilken stad som är vänort till Sankt petersburg: ta daaaaa: Los angeles...


Ja gud ja ska bli spännande uppleva detta land snart. Mest lsäkigt med deras spårk och oförtående av engelska kanske... hmm , få se här vad är mina kunskaper.. typ nada: Njet, da, privjet, dasvedanja...
That's it- Hade jag på förhand vetat de skulle bli russia hade jag nog faktiskt mest för skojskull läst lite ryska...
hmmm kanske man ska söka en sen kurs på universitetet ändå? hmmm why not.. ja vi får se...

11e eller 22a velar än,men lutar nog åt 11e ändå. Msåte boka det relativt omgående.. imorrn ska jag boka... blir nog 11e ändå. Vill vara hela familjen snart igen.





Kommentarer
Postat av: Erran

Nastarovio!! det är ett viktigt ord!! :-)

2010-10-29 @ 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback