God morgon världen!

Jaha många av er vet att jag o min man inte delar samma filmsmak....
Han påstår han gillar gamla klassiker. Varvid jag snabbt får påpeka att det inte är "Klassiker" , snarare gamla B-rullar..
Hans favvoskådosar är typ Arnold S, sylvester stallone, steven seagal.. Den enda jag kan enas med är John Travlota..

När vi kommer till musiken är det i vissa fall lika illa ställt, fast där är vi mer enade ;-) Jag är ju oxå en schlagernörd och radiotjej..

Men det finns en artis som J tycker är så bra ha ha.. O det är lite ironiskt för en låt passar som just nu in på han, dessutom med den killes fåniga trallvänliga, och ytterst oberkymmersamma ton. Det är Jimmy Jansson och låten
"God morgon världen"
Känns som att J sjunger den ha ha ha

God morgon världen
vilken underbar dag
Säg vart går färden, vart åker vi idag?
God morgon världen
här kommer jag
Och det har aldrig förut känts så bra!

På väg mot en ny dimension
utan att veta min slutstation

Men jag e jag e
så glad att jag fick följa med
Jag e jag e
så svindlande, himlande
Jag e jag e
den stoltaste som du kan se
Jag e jag e
så låt mig stanna kvar

God morgon världen
Vilken underbar dag!!

:-) :-) :-)

Ja denna dag känns rätt bra faktsikt, idag ska jag  då ingenstans. God morgon världen!

Har overall/täckjacke funderingar till tindra. Märke?? Sugen på gneis, men overallen säg vara konstig i passformen. Funderar på overall el täckbyxa/Jacka. Känns i störta laget för overall. Fast iofs kanske sista året. Hon tycker nog själv det är bekvämare. Svarade overall vid fråga.Men samtidigt valde hon ofta jacka plus byxor i slutet av förra året.

Måste även hitta, nån slags finare jacka/kappa till båda barnen. Till mig själv o stövlar...ja mm mm Lite höstmys behövs! Har dock spanat runt en hel del men inte hittat "the one" än, inte ens i närheten... Nåja hoppas ramla över den snart.. Sugen på en röd gant väst eller en A&F, kan inte bestämma mig...

Min kropp bubblar av en hel del andra frågetecken, me även om det finns många frågetecken så är känslan bra, Till och med mycket bra!!

Nåja tjing pling vi hörs snart

kram

Kommentarer
Postat av: Anna E

Hej bruden!

Läste just att det verkar bli KHL :) Hej och hå, här händer det grejjer!

Hoppas allt löser sig till det bästa, gumman!

Kan detta isf innebära att du kommer spendera mer tid i Svedala, månne?? Man kan ju alltid hoppas...

Kram på er, hela familjen

2010-10-11 @ 15:57:41
Postat av: Anna E

Hej bruden!

Läste just att det verkar bli KHL :) Hej och hå, här händer det grejjer!

Hoppas allt löser sig till det bästa, gumman!

Kan detta isf innebära att du kommer spendera mer tid i Svedala, månne?? Man kan ju alltid hoppas...

Kram på er, hela familjen

2010-10-11 @ 15:58:12
Postat av: Anna E

Åhå, två gånger... :)

2010-10-11 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback