kaffe & Twix

Tackar gudarna eller ja iaf hotellet för kaffebryggaren i badrummet.
Var ut på prommis nu när Johan tränar, har haft ett sånt enormt chokladsug i några dar nu. Men köpte först idag.
Tanken var god. Jag köpte typ ett sånt här 8 pack med minitwix.. Tänkte de räcker länge..
ha ha vem försöker jag lura...
En bryggd kaffekopp senare och datorn i knäet så har nog en stor del av det där fjuttchokladbitarna försvunnit..

Idag stötte vi på nästa konstiga event i denna märkliga stad. . Återigen tänkte jag på min pappa. Jo han hade nog tyckt om vara här just denna helg. Det var nån slags brandbilsparad. men massa gamla brandbilar. Rätt kul att se ändå.. synd att korten inte har ljud oxå, för jisses hur en del lät. Men till vissa av de ska det nog inte vara allt för långt till branden för en del verkade inte gå så fort...

Bildkavalkad på brandbilasparaden, främst för papsen men såklart er andra oxå!:





Pensionärerna fick visa upp sig :-)




Tindra fick göra highfive med denna snubbe:




Jösses låt det inte vara långt när det brinner och man behöver denna grej. Stod 1852 på den:






Vill bara förtydliga. NEJ jag är INTE brandbilsfetischist elelr nått sådant. Men vet att min pappa uppsakttar sånt här. Så vad gör man inte :-)

Mellan brandbilarna dök iaf dessa "vackra" varelser upp... Jösses vilken dag :-) :



Sen drog vi vidare till klätterväggen där Tindra ville pröva klättra. (Alldeles utanför hotellet) SÅ hon vill pröva igen när pappa kommer o visa honom hur duktig hon var ..



Nej nu får Johan gärna komma "hem" !
Ikväll blire la att kika ensam mamma :-)

puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna E

Tackar för dagens reportage :) Vilka antika grejjer! Hihi, vilken rolig stad, de går in för sakerna ordentligt. Först chili för hela baletten och nu brandbilar :) Berätta gärna vad nästa tema blir, haha..

Här hemma ingen parad, dock lite söndagsångest över att helgen redan är slut och ny arbetsvecka väntar. Har fullt upp med att leta lister, spotlights, gardiner och möbler, känns inte som att jag har tid med såna saker som jobb ;)

Sköt om er. Stor kram!

2010-10-03 @ 22:01:54
Postat av: Anonym

ÅHH YES, många breaking news från manchester denna helg :-) Men tyvärr är det nog färdigt med sånt nu :-)

Eller iofs vad ska nästa galenskap bli ha ha..



åhhh vad spännande o kul.. lägntar efter att få bli hembjuden på en god middag i ert nya kök!!!

jobba nja spec inte nu nrä skoltider börjat igen ;-)

kram

2010-10-04 @ 00:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback