Lat..

Jag är rätt lat av mig ibland.. Och för det mesta är det ok. Men har ni tänkt att det finns gånger då man liksom innan vet att man är FÖR lat..

Imorse var en sån gång: Skulle värma välling och orkade inte lyfta bort mickrolocket (hur jobbigt nu det må vara). Istället så tryvkte jag in flaskan så pass att jag tyckte den stod stadigt (det funkade ju igår så varför inte idag..)
Men nej det är såklart att vara föör lat. För tanken slog mig oxå, vad händer om den där välter... Mycket riktigt det gick bara ett litet tag så lät det "Klonk"

Tror ni min lilla lathet hjälpte mig då, nej då. Då blev det ett tusen ggr större jobb att städa upp hela micron o golvet från rinnig välling, Jippiieee..

Men vissa saker kan man vara lat med, medan andra liksom bara är "Skyll dig själv då latoxe" :-)

Nu är jag inne i min vanliga morgondimma då jag tänker, fan orkar man sig in till stan i eftermiddag? Eller ska man bara slappa... Ja ja ska ju droppa av barnen o kanske hänga där iaf ev äta tacos där så vi får se sen. Jag tror jag ska ta mig en bastu ikväll iaf, skönt nu när det faktiskt blivit lite kallt ute...

Men men nu dags hoppa in i duschen innan tindra ev får kompis besök o jag kaffe besök..
Men vi får se om de halkar sig iväg el inte...



Kommentarer
Postat av: Erran

Jag brukar inte heller ta bort locket om jag ska värma tex kaffe... Hur lat man är på en skala om man värmer snabbkaffe i micron då? :-) Har även värmt en tallrik med mat och ställt den PÅ locket, vad är vitsen med lock då liksokm?? :-)

2010-10-15 @ 11:45:38
Postat av: Cammi

Haha det där med välling känner jag igen, har hänt tusen gånger här hemma och jag blir lika arg på mig själv varje gång! :-) Därför har jag packat undan mikrolocket nu för vi använde det typ aldrig ändå...så nu får jag glatt torka av mikron oftare från mat som sprättar men hellre det än välling på morgonen när man går i sömnen ;-)

2010-10-15 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback