På västfronten intet nytt...

Ja här händer inte så mkt just nu.

vi tar det mest  easy ,roar kidsen så gott det går.
Köpte jordgubbar och choklad speceltl att smälta för att doppa jordgubbarna i (mmm blev så sugen) o till det ville jag såklart ha lite bubbel :-)
men bubbel suget försvann under kvällen, så det bidde bara gubbar och choklad..

När Johan tränade idag fick jag lite av en chock.. Skulle gå o bada med kidzen och sprang på städerskan som antydde vi skulle chacka ut idag. Njaaaa jag tror nog vi blir på hotell nån natt till svaravde jag.. Hon bad mig gå ner till receptionen o säga till. Hann aldrig göra det...
sen ringde de mig från reception och sa JA ni checkar ut idag... Förklarade återigen att nej jag tror inte det. Varpå svaret var:joooo caoch H säger att ni checkar ut idag..

hmm tusen tankar rörde sig i mitt huvud då, vad händer liksom?? Johan var på träning. Jag satte igång o pakca väskorna tänkte vad f-n är vi på väg nånstanns nu.. .
När johan kom fick jag föklaringen. Vi skulle helt enkelt byta hotell. Ja nu bor vi finare och bättre. Utsikten från rummet känns hel amerikansk. Rätt mysigt faktiskt! Baseball planen är alldeles utanför fönstret..

Jaha... bidde inget boston idag heller :-(
Ja ja man hinner väl :-)

får se om vi hänger här i em eller om vi drar oss ut nånstanns...
Inga bilder just nu iaf.. Troy har lekt om inställningarna och j ag är tyvärr för trög för att få till de :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback