rustar för vintern..

Overaller, skor mösser ja u name it, barnen rustas för fullt inför vintern...
vem står kvar orustad??? Joo jag... spanade länge ikväll på asos.. kan inte riktigt bestämma mig... så jag gör väl ett nytt försök imorgon..

Imorrn em tänkte jag nämligen göra stan helt allena... ska bli så soft o nice! hoppas hitta mig nått litet fint till garderoben, känns som att det ekar både under, o ytter, fötter o huvud, o händer, face ja överallt behövs det eg fyllas på... dålig ekvation för tillfället...
Dessutom smider jag nya planer för hallen, men finner icke det jag söker störande!! Tar väl nya tag med det imorrn med, För det ska bli sååå soft vara helt allena bara krypa upp i soffan, med  lite snarra o kanske en kopp the el vad det då blir ;-)

Har glömt skriva tack till Cammi!Tack för att du bara lyssnade o fanns där! Ibland är det som behövs..  Nu är jag på banan igen... :-)

Men men nu sova zzzzzzzzzzz för imorrn är det mysfredag
kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback