Skållad råtta..

Dagens tips!!!:
Se för guds skull till att inte ha duschen riktad mot magen/råttan när du höjjer tempen på vattnet.
Aj aj aj det kan resultera i en skållad råtta... Satan i gatan vad ont det gjorde, jag som tyckte jag ändrarde så försiktigt.. 


Sorry bristen på bilder i bloggen nu! Tyävärr är kamerasladden redan i ryssland.. Så där av inga nya bilder...
(Får väl slänga inen gammal bara för att...)

Tindra kläckte ur sig en rätt kul grej när vi såg bonde söker fru. Hon sa att hon inte tyckte Thomas var så fin
De andra var fina men inte han. Dock la hon snabbt till... men han har kanske ganska fina ögon...
HJÄLP!! Hur i hela friden har hon redan lärt sig det???
Ja ni vet... vad sjutton... Det finns ju folk som har fina ögon och såå mkt mer oxå. Men så finns de ju de som man bara säger så om för att få sagt nånting fint liksom...
Fast tyvärr tänkte hon till lite mer och tillade efter ett tag. Eller nja, kanske inte sååå fina...
mm Då fick vi ta snacket "alla ser olika ut och är fina på sitt sätt, och det är insidan av personen som räknas..."
Så tillslut enads vi om att han hade väl ganska fina ögon och verkade snäll... (ha ha)

Det är iaf kul när man väl pratar med J nu när han är på roadtrips så vet han aldrig vart han är.. Får bara som svar: Nånnstanns i ryssland fråga mig inte vart.. ha ha.. 


Skjuter packningen framför mig.. Började lite smått igår men ska nog köra på imorrn.. Börjar fundera på hur det ska gå ihop... hmm får ta en smäckfull väska på måndag så får vi ta 2 väskor nästa resa borde funka annars får vi väl ta 3...
Det blir ju genast mkt mer när man ska packa för vinter.. spec med 2 kidz oxå... overaller vinteroskor etc... Det blir fort mkt.. så hmm kanske måste bli 2 "stora" o en liten iaf nästa resa.. Ja ja packningen löser sig alltid på nått sätt. Nemas problemas...
Har nog bestämt mig för att åka 11e iaf...

Blev sjukt irri idag när jag skulle hämta ut mina nya pjuks att ha på vardagen... Nej då hade de inte kommit..(Kunde de inte kläckt ur sig det när jag ringt dit 2 dagar i rad... Hmm nåja de få jag hämta de få dagarna jag är hemma näst nästa vecka...)


Är den här muppen jag längtar såå mkt efter???!!!

he he he jooo det är nog faktiskt det!!

Sen har vi den nyårs natten då I'm youuuuuuurrrrs plågades sönder av den här dansante dj'n:

Jag får väl bjuda på en riktig mupp bild på mig själv med... Så schnyyyggg. Nyopad och ser ganska tröööttt ut ännu ha ha


men oavsettt hur jäkla muppiga vi är så älskar jag dig alltid galet mkt darling! det är ju just det att vi är lite muppiga som gör oss så satans bra! :-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

så mycket kärlek i dina ord, jag gillar er mina muppiga vänner ;)

Hälsa J från oss

2010-10-30 @ 11:27:28
Postat av: Anonym

vi gillar dig!

kram! han hälsar tillbaka!

2010-10-31 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback