Tidsskillnad!

Idag gör tidsskillnaden mig frustrerad.. Klockan spretar åt förbannat mycket olika håll.
Jag känner mig lite stressad..
För att ge ett exempel har mormor inte hunnit prata med sin barnbarn på några dagar..

Idag är det tydligen kanelbullensdag ,gött! Måste kanske söka rätt på nån slags gosak o ta en fika idag!
Fast iofs särskilt många fik har jag då inte sett här heller..

I morse är iaf första natten som Troy inte vaknat så gud förbenat tidigt... Skönt!!

Kunde inte kika på mammorna igår, gör ett nytt försök senare. Såg däremot istället på "lite sällskap" ha ha ha.. vad kul det var :-)
Måste se mera sen!

Nåja dags att klä på sig ta tag i denna dag o se vad den har att erbjuda!  Förmiddagen får vi väl se om vi bara hänger inne eller kilar iväg på lekstället.. Eftermiddagen/kvällen får gärna innehålla nått annat roligt!! Vad det må vara si det vet man aldrig i family franz liv :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback