borde förstått..

JAg borde förstått att nätterna flytit på för fint hittills..
och att min son ska få tänder..
För JAA jag tror faktiskt på riktigt det är det där s-tans tänderna som är på g nu. För nu dregglar han värre än en riktigt dregglig hund... Och som grädde på moset har han sovit katastrofalt dåligt i natt! Han har vaknat flertalet gånger och varit ledsen. Inte kunnat somna om trots olika försök. Testade tex med att ta över han till min säng. Mne då han aldrig sover i den så blev j udet liksom lattjo lajban och han började göra som han gör när han komemrö ver på morgonen: Klättrar som en bulldozer för att få tag i allt som går.. Nja så det gick inte (spec inte med tanke på att tindriz oxå sov där..) Tillbaka i sängen, förösökte vagga han till sömns i famnen... Nja till slut var det jag som mitt i nattet dundrade ut genom ytterdörren. (tur det var mitt i natten. För jisses annars hade nog grannarna undrat vad som flygit i deras "grannkärring") hämtade vagnen.. Till råga på allt var det så kallt så den där bagagespärren som håller upp bakluckan kärvade.. japp jag balanserade dörren på huvudet o bänglade ut vagnen..
Sen bidde det vagnen.. Vi gick här inne fram och tillbaka, många gånger.. fick göra om proceduren x antal gånger ock så. Men till slut så!
Fast efter det har han ändå gnytt och varit som ledsen i sömnen ibland gråtit till ordentligt.. Mot morgontimmarna, hoppade han tillbaka till sin säng o sov iaf ett litet tag. Så min sömn är la i stort sett obefintlig. Men nu är det lugnt är väl till em/kvällen man blir trött... Har faktiskt till och med varit pigg i natt..kanske man borde klivit upp o gjort nån nytta istället för att föröska sova..

Lägger nog Troy innan lunch idag o så får det bli senare lunch.. Får se om jag hoppar i bingen ett tag.. Har ju visserligen tindra hemma.. men hon kanske kan se sin film hon inte såg igår ;-) Men jag har som svårt att vila på dan.. DÅ är jag liksom lite för uppe i varv :-) Så jag tar nog igen det i natt. Bönar o ber om en bättre natt i natt!!!


Sen är jag så fruktansvärt besviken på alla jäkla muppar som röstat på SD, jag blir helt jäkla nollställd när jag inser det finns så förbannat många jävla idioter!

Idag blir det iaf lugna gatan fram tills em. DÅ vi nog följer vår lilla rutin: Björx bibblan, sen sång o lek oc h efter det lite handling där. JApp det är som mysigt. Den stadsdelen känns som oxå som hemma på nått sätt. Fast jag känner ändå att jag nog trivs bättre så här lite lantligare..(men ändå relativt nära in)
Igår när jag promenderade i kykrbyn så kände jag bara att vi var helt rätt ute. Vi var nära lägga bud på ett hus i kyrkbyn innan vi helt visste hur läget skulle bli (ringde tom till mäklaren o sa hon inte fick sälja om nån ville köpa det innan budgivning utan att höra av sig till oss..). För det är verkligen magiskt mysigt i kyrkbyn på sina ställen. Så till er som går i hustankar så är jag helt såld på kyrkbyn el såklart Rutvik. Jättefina ställen!

Får se om cammi med kidz dyker upp  i em! Vore trevligt!

Blir mer o mer osäker på avfärdsdatum.. men idag får jag nog veta mera.. vi får se...

JAg är iaf världens lyckligaste! Jag blir varm i kroppen (även om det inte alltid känns varmt inne ) så blir jag varm i hjärtat när jag går förbi "myshörnan" i vårat hus. Där hänger bröllopsbilden och den gör mig så fullkomlig. Jag känner mig så lycklig och glad. Dessutom blir jag varm i kroppen när jag vaknar å morgonen och går runt hemma. Det känns underbart att ha ett eget "litet krypin" För nu spelar det ingen roll vart i världen vi än befinner oss , det finns ändå ett riktigt hem här hemma. Det är en grym känsla. En känsla som på nått sätt gör en lite mera hel. Man behöver liksom inte känna samma känsla av hit och dit hattande utan en rot.. Nu finns vårt eget ställe! Åhhh sååå skönt!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback