borde..

Just nu är det en sån här stund när man BORDE göra si och man BORDE göra så.

Anledningen till att jag borde är att Troy sover o Tindra leker hos kompis. Så antingen bordej ag sätda iordning i viktiga pappers stället o rnesa.. El så städa lite mera överallt...

Men NEJ ibland är SOFTA just det man oxå borde.. JAg är som en sån som har svårt med det under dagens timmar..

Idag hade egentligen varit kul gå på hockey ,men nja ingen barnvakt har man..och samtidigt ska det bli jättemys få hänga med gumman o mysa o äta lördagsgodis!  får se hur planerna blir för sen..Just nu vet jag inte om jag orkar. Måste energi boosta mig lite!
Men samtidigt så är det nog sista gången för både mig M på väldigt länge så hmmm lurar o velar.. får se hur det känns senare.. o om det går att lösa.. men just nu är jag lite trött..

Nej ska la ta ett ryck o städa upp bland de där tråkiga papprena..Lite ordning o reda på torpet måste man väl ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback