dassig period

Känner mig inen i en dassig period..
En period när jag egentligen vill rusta för höstrusk med mysiga koftor o stickade tröjor, fina halsdukar o annat smått o gott.. men ni vet vi står här o vet inte vad vi ska rusta oss för.. förlängd sommar eller faktiskt höst.. hmm we will see ...

Ja ja idag ska äntligen mina extensions bort. Ska bli lovely!!! Men kommer känna mig tunnhårig efteråt. Dessutom ska jag bara klippa mig där sen o tona hemma.. japp hade inte riktigt degtill att go all in med det...

JAg har även en till ytlig fundering inför kommande flytt. Ni vet ju att jag göra mina lösögonfransar var tredje vecka ungefär. Frågan är om jag ska behålla de o hitta nått ställe i usa att fixa till det. Borde väl inte vara så svårt?? Nån som har koll? Elller om jag även där ska ta bort de och satsa på en jäkla dundermascara för även där vet jag att utan skulle jag känna mig naken!!
Ni vet lite som en nakenhund, helt plötsligt utan burret och fransarna..

Är sååååå förbenat trött idag. Har eg blitt bjuden på fika o kika hockey hos en skön brutta. men jag tror inte jag pallar faktiskt. HAr även ont i huvudet. Återigen har min familj visat mig varför de är så underbara o ska ta hand om lilleman ikväl. Åhh sååå snällt!! Han har nämligen sovit ganska risigt nu två nätter o det innebär ju att även jag gjort det...Så ikväll blir det nog idol mys i soffan med gumman o sen sova säng säng säng...

puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback