..

Min lilltjej har blitt så stor så stor..
Hon är kär.. herre jösses.. lillgumman! de är så roligt höra deras tankar o funderingar..

Hon var så stolt när hon skrev sitt kärleksbrev. Men genast när de var färdigt började hon klura på vem hon skulle skriva till nu :-)
Ja ett kärleksbrev fick räcka kom vi fram till. Dock skrev hon till en saknad kompis i Limpan. Hon tänkte så smart att hon inte tog ett av sina hjärtbrev eftersom han bara är en kompis.. Så mtse hon ju spara på kärleksbreven ha ha..

Igår var ett ivrigt väntande på att se om pojken som skulle få brevet kommit hem. Tyvärr kom han hem sent. Men hon sprang förbi deras brevlåda och kikade. Lyckan när hon sprang tillbaka gick inte att ta miste på.. Hon rusade mot oss o skuttade som stopp. JAPP nu har nå hätmat posten..
(inga brustna hjärtan här inte..)

Fick även höra en lång version (som i slutet mest var fantacier) om en annan kompis storebror och hans tjej. Om hur de pussas varje dag och att hon o Tilda (kompisen) brukar gömma sig och tjuvkika på dem :-)

Idag har iaf hjärtat åkt o fiskat. Jag ska väl gå på stan en sväng sen tänkte jag PYSSLA: Jajjamensan you heard me ;-)
Nja jag har en liten surprise på gång... vad det är kan jag ju inte berätta här i fall <3't läser..

Jäklarns vilken god mat vi åt igår!! Kan lätt rekomendera: Mandelpotatis i smördeg med västerbottensost, oxe o pepparsås! Yummieee!! Tänkte äta o mysa bara vi. Men insåg sen att vi hade såå mkt potatis att vi ringde hit mor o far på middag.

jahapp lördag idag.. närmar sig tisdag nu... blandade känslor. Men börjar mest se framemot vår egen avresa nu.. (färdig stampat hemma nu!) Kommer nog känna mer så när väl johan åkt. eftersom utan han känns inte virriga familjen riktigt hel.. ;-)
Får inget vettigt gjort.. Måste ta tag i att ta undan alla utemöbler (de jag orkar o klarar själv är borta) städa iordning i garaget. packa lite (tänkte skicka med barnens somriga kläderna med johan nu ).
Funderar på min egen packning skulle behöva mig en ny väska.. el kanske tom två.. ja ska klura på det där...

ja ja men nu tant göra sig iordning för denna lördag förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback