..

Idag är en sakna dag!
Jag saknar Johan massor antar det r för att det är helg o vart man än går så är det liksom familer på vift.. MMM jag skulle oxå vilja gå söndagshandla med min familj..

Ja ja iaf så har jag kommit på mig själv med att när jag är på ica maxi av alla ställen få en stark längtan efter usa äventyret! JA jag ser liksom framemot att få ta del av den amerkanska kulturen den som man liksom ser o hör så mkt om. Det ska bli kul få vara en del av den på riktigt ett tag .Inte bara på semster i typ 2 veckor. Det tycker jag mest ska bli häftigt!

regnet från himlen kom som en räddande ängel: Japp då behöver jag inte få stress i magen över det där satans gräset. Jag erkänner Johan får gärna sköta det där så kan jag hellre tvätta! (fast de soliga dagarna kan jag gärna göra det iaf halva ha ha)

Ikväll börjar ensam mamma söker, vad kul!!! :-)




Kommentarer
Postat av: Cicci

Förstår att du längtar, hoppas ni snart får åka (även om jag tycker det är låååååångt till USA)



Ja visst är det kul att Ensam Mamma Söker börjar, som vi har väntat här hemma :)



Hoppas ni har det bra. Kramkram

2010-09-12 @ 16:54:51
Postat av: Anonym

joo du om nån förstår ju faktiskt på riktigt! :-)



mmm det är lika långt som när du var borta ett helt ååårrr ;-)



ja det är som rolgit hopaps de är några söta mammor med nu!



Hoppas ni oxå ahr det bra!! många kramar

2010-09-12 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback