..

Spännnade! : 37 kvar, 23 som fått åka vidare..
Bara hålla tummarna!
Men ni vet vad jag sagt vilket som blir såklart bra, men hoppas iaf få hänga i LA lite i år om vi nu inte skulle å göra det från början.

Idag ska prinsessan på bio med mormor.. o troy ska busa med morfar.. mmm det har han sett framemot att själv få hänga med lillparveln..
Själv tänkte jag la göra så mkt spännnade som att ev kika in stan och tvätta handdukar och sängkläder..
Jag är glad vi inte slipade golvet direkt till när vi flyttade in, hade liksom varit åt ingenting med den här kryp olle i huset... men till våren vill jag nog göra det!. Har även kommit på en bra simpal plan för hallen!! wiihhho!! Desssutom funnit en grym stol jag skulle vilja ha dit.. men hmm degen fattas tyvärr nu..synd för  det där är en sån där stol som inte dinns i så många ex som hade varit lite kul att ha!

Ikväll vankas det nog hockey. hmmm är inte spec sugen nu, men kan la vara kul att gå och kika! jo så får det nog bli men vi får se :-) Har tidigare varit sugen på utgång men nu vette sjutton alltså! nja jag tror jag hoppar det. hockey räcker gott o väl ha ha :-)

ja ja time att kliva upp och börja denna dag! (samtidigt som mitt hjärta somnar för natten.. shit pommes hur ska tröttmössan jag klara tidsomställningen ha ha)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback