humöret har stigit igen!

JA från att ha varit lätt läg igår så blev det en bra fredag ändå!

Började med att jag vaknade vid 8 snåret.. När jag klev upp märkte jag att det var galet kallt inne..hmm jag hade såklart lyckats slå av hela maskineriet i förrgår kväll el igår morse. JAdå typiskt mig :-) (när exakt minns jag inte, allt flyter liksom ihop..) Slog snabbt på den men orkade inte börja göra nån brasa då jag ändå skulle åka inom kort..

Efter ett tag ringde en go vän o ville komma på en kopp kaffe. Nice!! Hon fick dock sitta med jackan på stackarn ha ha..
Det hela slutade med att vi åkte till stan o gjorde våra ärenden o sen tig en lunch tillsammans. Mycket trevligt!

Sen åkte jag till kidzen. Hade egentligen tänkt åka till typ teknikens hus. Men nja var inte uppladdad för det. Så istället fick jag med mig brorsan hem. Det var ett superbra val!!

YES! Ett litet stressmoment har släppt: Vi har städat i garaget!! Gud vad skönt! Alltså det är ännu saker kvar att fixa men nu är det ordning o reda så det som ska få plats får plats! Jag hade aldrig fixat det där själv, eller iaf inte tiden då Troy är vaken.. Nu fick han raca runt i en för liten gåstol. Men han var rätt nöjd ändå.. (ville inte ha han krypande där..)

Har dessutom bockat av två andra viktiga samtal som båda gick som smort så det är kanonbra!

Tindra har lekt med kompisar i stort sett hela tiden sen vi kom hem. Man funderar alltid lite så där strax innan klockslaget man sagt hon ska komma hem. Men än så länge är nog även det kul Hon frågar innan hon går när hon ska komma hem. Och mycket riktigt kring den tiden, står hon alltid i hallen o ropar: "Mamma kom jag hem i rätt tid" (jooo jag vet... hon kommer självklart inte alltid göra så.. ha ha.. trust me i know alla kidz missar tiden.. o med min busfia så är jag beredd på att få lära mig ett bra sätt att få henne förstå vikten av att hålla tiden! men än så länge är vi på rätt spår :-)   )

Japp fredagen kan även den bockas av som en bra dag!!

Först imorrn ska det iaf städas o tvättas lite, kul kuliga grejjor :-) Ja känns lite så där lördagsmysigt ändå bara, hänga hemma o ta det chill. Klä på sig när man känner för det, softa runt. Tänkte först skriva sova länge.. men inåg snabbt att nja det stadiet är vi inte riktigt i .. Jooo jag Och Tindriz kan dra oss länge men inte herr minimarodör.. Nej då han pockar på uppmärksamhet rätt tidigt på morgonen.. Och ingen kan då anklaga han för att ha dåligt morgonhumör. Gladare lill ansikte får man nog leta efter! Blir som varm ikroppen bara av att tänka på det stora leendet man möts av. Ibland även med inslag av det där bubblande skrattet!

tack o bock för mig! Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredag!
Här myser vi med tända ljus o kikar teve!
kram
l




Kommentarer
Postat av: Elenor

Førstår att det kænns jobbigt ibland men du ær duktig som fixar och donar med allt sjælv.

2010-09-17 @ 23:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback