klippt var det här!

Japp nu är burret borta!
Sååå satans skönt! Även om tofsen känns fånigare än fånigast när man ska sätta upp håret :-)
Men jag gillar känslan i hårbotten iaf :-)

I eftermiddag kom även solen fram. Jag insåg jag liksom inte kunde skylla på nått längre utan drog på mig finstassen och ut på gården. Japp tyvärr fanns ingen återvändo gräset behövde klippas!
Världens bästa storasyster hjälpte mig vara barnvakt!

Hon var så duktig. de flyttade runt efter mig och ibland fick han krypa i gräset.. Vad skulle jag göra utan min stora tös?!? <3


Pluggade in lite musik i ena örat och faktiskt så var det riktigt nice vara ute och klippa idag. JA jag tycker ju som om den härliga höstluften! Så det var skönt komma ut och vara ute någon timme!

Spana in den mycket sexiga looken..(Johans typ fulaste t-shirt med halvlångärmad under och tights till det yummie) mmmmm mm (darling, jag vet du hade velat äta upp mig ha ha ha)

Men som vanligt när jag tar mig för något så ska liksom något rackla.. hmmmm det var inte mycket bensin i den du!! Ja ja . Här ute är det inte dirket så att jag bryr mig om grannarna ser mig i min faboulosa look. Nej då vi travade till grannen längst bort o bad om lite bensin. Tyävrr var inte gubben i huset hemma utan bara frun.. Hon gick och kikade i garaget. Kommer lite frågande ut. " Jooo vi har en dunk, men hur vet man säkert om det är bensin i den... men lukta du nog måste det här vara bensin" Jag dyker i med näsan - jooo det är det väl..
Snillen spekulerar.. :-) hmm jag säger -Jooo vi hade en dunk hemma med typ 2 takts tjosan.. men det vet jag att det inte ska vara.. Ja ja vi chansar väl på att det är bensin.. (opppsss jag vet inte hade gräsklipparen gått sönder om vi tagit fel ha ha ha)

SÅ ÄLSKLING OM DU VILL ATT JAG SKA KLIPPA DIN (VÅR) S-TANS GRÄSMATTA, KAN DU VÄL IAF FYLLA GRÄSKLIPPAREN FULL OCH ÄVEN DUNKEN. DET ÄR VÄL INTE FÖR MYCKET BEGÄRT :-)

men men det denna foxy kvinna inte löser, det vette katten :-)

Vi grejjade det! Om än det var på håret i slutet, då storasyster lessnat på att passa lillebror, och lillebror lessnat på att kika gräsklipparen ..

Jag är iaf såå oerhört tacksam att min son fick sova i g-stad igår. För då var energin slut. Jag var helt bomsäker på att jag höll på att bli sjuk. MEN imorse när jag vaknade förstod jag att det bara var energibrist. För nu känner jag mig pigg och glad igen :-)

ikväll kan jag inte låta bli kika på idol, skånefruar, o fan jag vill itne men jag msåte ändå kungarna.. (åhh fyy de är sååå pinsamma så jag egentligen bara vill slå av..) Vill även se på välkommen åter det verkar sååå kul men det får nog bli på datorn sen...



En liten bild på mig utan burret.. No more sue ellen :-)
Till veckan ska jag förresten gå o fixa mina naglar igen(msåte bara boka in en tid som funkar), Japp jag saknar dem. Man känner sig på nått sätt alltid lite fin! Och ja det gillar jag i min inte alltid alltför glamorösa vardag  (se ovan ha ha)



puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Cammi

Du är snygg oavsett vad du har på dig! :-) På landet får man se ut hur som helst vettu, grannarna kollar nog konstigare på en i fall man går omkring i kortkort och högklackat när man är hemma :-)

2010-09-22 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback