ibland är det bra med blogg..

Ibland är det bra skriva av sig.. någon hade visst läst inlägget o idag var hemmet så fint så ha ha :-) Underbara älskade!!
Har dock inte fått igång skrivaren än och det gör mig smått crazy! Skulle vilja få utskrivet så mkt!
Upptäckte även precis att min munchen resa blir inställd. Har två salstentor den veckan. Det var oxå en obehaglig upptäckt att vi hade 3 del tentor på måndagen den veckan i ena kursen för att sen på torsdagen ha  3st deltentor i den nya kursen. Jösses! Dessutom passar Johans schema in så fantastiskt perfekt som vanligt! Han har nämligen roadtrip just då. MMMM timing!! Han är borta 2 dar innan första tentan och till dagen efter sista tentan. Just precis vad man önskade....
men men thats life :-)
Jag har iaf en plan för framtiden, när J lagt ner sin karriärr, vore sjukt rolig få jobba utomlands som syrra nånstanns en sväng om familjen kan få haka på. Ja nu kanske jag vill få vara den drivande o flängande för en stund. Typ jobba på nått vaccinationsprogram eller dylikt...
Ska nog iaf boka in GBG för mig o Tindris en helg i september vore riktigt mys o kul!
ja ja dags kika vidare kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback