kunde vara så mkt mera spännande än vad det var..

Min förmiddag har handlat om män, dessutom mäns nedre regioner. Hade kunnat vara ack så trevligt. Dock handlade det mest om prostata och inkontinens hos män etc...
Jag har haft svårt att koncentrera mig, blir skönt åka till skolan sen då måste jag koncentrera mig sen. Stör mig att jag inte fått igång skrivaren. Hade velat ha ut de papprena till eftermiddagen men får väl lösa det under kvällen...
Det är underbara sommar/höst dagar ute igen skönt. Typiskt bara jag hunnit sätta ut ljuen i uterummet igen, bara till att köpa nya igen ;-)
Här har vi lillis på sin två års dag:
dags stressa vidare , nu ska man hoppa i kläderna för att hinna få i sig lunch och hämta gubben innan nästa pass drar igång see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback