back in russia...

Japp så var vi här igen...

Lite smärre incidenter som inte höjjer upp stämningen.
Dels har jag hög feber och värk i hela freaking kroppen. (flunsan kanske vad vet jag...)

Vår buss från flyplanet höll bokstavligt talat på att krocka med ett flygplan. Saker som bara händer i ryssland!
Vet inte om det var för att vi var 10 minuter före tidtabellen och busschuaffören inte väntat sig det eller vad...
Bussen fick iaf tvärnita och folk flög som vantar. Tur jag hade Troy i famnen! Tindra blev jätterädd och började gråta dels av vad hon såg och vad folk sa. Tack och lov hjälpte en snäll man mig att lugna henne, genom att låna ut sina lurar en stund. Hon fick den äran att lyssna att tag på Bethooven :-) (fat riktigt farligt blev det aldrig men ändå lite otäckt, spec för lillgumman)

Sen när vi mötte Johan fylldes ögonen av tårar av  att se glädjen i hans ansiktet och barnens lycka av att träffa honom :-)
Jag såg dock att han ändå var lite bekymrad... fick snabbt veta varför... Han hade på vägen till flygplatsen fått veta att under slutspelet är det hotell även på HEMMAMATCHERNA; fun! Det innebär alltså att from imorgon kväll kl 19 (efter träning på fm) så kommer de vara på hotellet... Hmm kul kommer ju typ ses nada..

så visst jag kände lite som Troy:
Vi packar väskan o åker hem..


Men såklart inte!! Nu är vi ju här i stan och ska göra det bästa av situationen.. Hoppas man blir frisk fort bara!
Flygningen sthlm-st pete gick underbart. Jag och barnen blev bjudna på lite fika av den snälla stewarden Robert som vi åkt med flera gånger. Tindra praktiskt taget älskar honom, han busar alltid lite med henne. så det var kul och visar lite att vi rest den sträckan några gånger nu :-)

Ryssarna firade Johan mer än vad vi gjorde. Han tyckte nästan del blev lite pinsamt:

Under matchen så sa de att han fyllde år och sen såg det ut sådär på hans plats dagen efter på träningen och lsen stormade det in supportrar och videokameror... ha ha...

men men nu står darling och kirrar med go mat. Trevligt. Blir ju inte särskilt mkt gourmet mat när man är själv..
Dock har man kanske inte världens störta aptit idag.. men men ska äta för sakens skull :-)

sen blir det soffmys!

kram på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad jobbigt gumman att du blivit sjuk. Hoppas att du snart blir frisk.

Vad långhårig han blivit Troy, sååå söt :)

Hoppas ni får det bra i Russia trots att Johan måste bo på hotellet även på hemmamatcherna. Försöker hålla lite koll på hur det går för honom och laget, men svårt att hålla reda på allt.



Sköt om er och krya på dig.

Kramar från Västerås

2011-02-21 @ 18:28:54
Postat av: Anonym

Ja det är ingen fara..lite typiskt bara..

Ja jag vet, värsta krullet ännu (vissa dar..) Tackar :-)



Nej jag vet desamma, hoppas allt går bra för Freddan med!



Kram på dig fina!

2011-02-22 @ 07:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback