drummel...

Åhhh jag sitter just nu och är så trött och less på min man... vilken jävla drummel han är!
Han köpte typ upp halva g-star affären igår... hmm tanken slog mig inte igår när han prövade sina saker, inte heller när jag packade imorse... utan nyss i taxin slog det mig som från klar himmel att han inte prövade några av dessa, att jag inte heller minns att jag såg några när jag packade..

MMM mkt riktigt, drummeln har glömt påsen någonstanns efter vägen- Nu var det ju hans egna kläder så han får väl stå sitt eget kast, men jag kan ändå inte låta bli att bli smått irriterad! fan man ska inte behöva ha koll på allt för att inget ska bli fel!!
Ja ja tur det inte var mina han slarvat bort, vill inte tänka på hur pissed jag blitt då, spec om jag handlat så mkt som han.. ja en jäkla drummel är vad han är!
(han har nog kommit på vart han glömde den, men det hjälps liksom inte nu... idioti!)

Ja ja nu är vi "hemma" iaf. fick ta en vanlig taxi då chauffören inte behagade vara i tid, kallt och snöigt... nåja vad gör väl det nu är vi hemma o snart blir det mästerkocken i soffan...
måste bara grymta av mig lite av hans klantighet..!!!!

ha ha... ja han lär sig väl så småningom.. KANSKE, finns det hopp, vette fan...ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback