..

Dubai är magi, märkligt, underbart alltihop på samma gång.

Dubai måste egentligen upplevas för att förstås, eller iaf få se lite bilder...
Jag kan bara sammanfatta det med att johan var i bilhimlen och jag i shoppinghimlen! Lika lyckliga båda två!!
Jag har helt ärligt aldrig upplevt sån shopping eufori tidigare. Det är helt sjukt! Affär på affär radades upp framför mig, när man tänkte nej nu kan det väl inte komma nån mer så dök nästa upp.. Det var Chanel, Dior, Dolce gabana, Louis vitton, Hermes, Boss, Valentino, fendi...Cartier, Bvulgari, Tiffanys...(går att fortsätta lääänge) HELT sinnes sjukt!!
Jag köpte iofs nästintill ingenting, men var lika glad för det faktikst!! Utan det var bara helt sjukt få gå och se alla dessa märken och affären..
Johan han var som ett barn det första vi såg utan för hotellet var en magisk bil (enligt han..) sen bara rasslade det  på...
Bilder kommer imorgon, har glömt min usb kabel så jag hoppas få låna en imorgon...

Vad som än skönare var var såklart värme och sol!!! Härligt!
Njuta i en skööön säng!!

Har nog förresten ätit mer idag än jag gjort på de hela tre veckorna jag varit ifrån Johan.. imorgon blir det skärpning ;-)

Imorgon blir det att åka på badlandet och busa av sig ordentligt, kul!!!

Pss den lilla lilla shoppingen jag gjorde idag var en klänning från Karen Millen, ,insåg den var på supersale, typ 75% :-)
Den ska jag spara till nått bra tillfälle i sommar ;-)

men men nu sova sova sova sova...


bilder tomorrow!

psst 2 : skönt lillis blev snabbt frisk och härjar nu på för fullt hemma!


kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback