..

Dagens miss!!
Efter ett hårt träningspass med en trött och en kropp som skriker efter mat: ÅK INTE på ica maxi för att handla lite...
För vad händer... Joooo den där jäkla förrädiska lösgodishyllan står där och lockar.
Är jag mätt och belåten inga problem. Men idag, fan alltså less jag blir på mig själv! Det som gått så bra!

Nu sitter jag iaf och väntar på Rutan, ska bli så gudomligt skönt även om det är lite en olustig känsla just nu oxå. Känns konstigt att nån okänd människa ska svepa runt i vårat hem bland våra grejjer...
Ja ja mest ska det blir sköööönt...
Borde göra en brasa nu oxå huttrar allt lite här vid bordet... men får bli sen..

äh nu ska jag kia vidare kanske på lite klädsajter.. Har kommit in en del fina vårkläder nu ser man.. Men hmmm 30 minus grader, känns nästan lite bisarrt stå där o pröva vårkläder så suget uteblev lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback