...

Det är roligt det här med kylan. Nu är det pötsligt "bara" 20 minus grader och solen skiner ute. så man fr nästan lust ta sig ut på isen. Man får liksom säga till sig själv: jenny det är fortfarande för jävla kallt ute...

Av nån konstig anledning känner jag mig klubbad och överkörd av en traktor idag.. rätt trött alltså.. Antagligen för att jag brottas med tankarna på att åeterigen åka till landet i öst.. Jaja vi får fylla några dagar med äventyr så blir det nog bra.. Trött men väldigt glad!

Klart vi ska åka idag är det ju nämligen tom världens bästaste födelsedag : Grattis sexbomb love u forever!!
Presenten får du när vi kommer och den riktiga när du kommer hem puss:




Love u skrier mer senare

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej gumman! du och barnen var saknade här igår,vi får ta en middag tillsammans innan jag åker hem(torsdag morgon)

så fort du kommer,åker jag ,typiskt!:)

lite avis på er som får följa slutspelet,jag hoppas inte att det är över när jag kommer tillbaka i mars!

njut av tiden hemma i sverige nu,så ses vi snart :)

kram på dig!

Postat av: Anonym

ja jag såg på bilderna, saknade allt er. Tindra har gått omkring och ropat Tony , Tony tony ochn vackert berättat att det är hennes kompis ha ha..



Ja lite synd, men du får ha det sååå galet mysigt!

Vet du när du kommer tillbaka? Får se hur länge jag stannar nu om jag oxå kommer en sista sväng själv (om de går långt)

kram kram

2011-02-22 @ 07:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback