..

Sitter här och svettars och fryser om vart annat, men hostan är iaf renda typ borta. Skönt!

Darlingen är och tränar och jag har snart ryska seminarium. Har såklart lyckats glömma ryska boken, jippie (det är inte som att jag är lost ändå), glömde även badkläderna till  barnen , tänkte ju bard på Sokos nån dag... Måste haft tankarna på annat håll vid packningen denna gång ha ha...

Ja ja på nån timme entrar väl gubben hemmet för nån timme för att sen dra vidare. För mig är det liksom lugnt. Jag tycker mest synd om honom. Han såg verkligen bekymrad ut, han hade längtat så efter att få vara lite med sin familj :-( SÅ jag försöker peppa och puscha så gott jag kan...

Han var tydligen även sugen att kanske åka någonstans efter sässen, beroende på när den avslutas.. Inte mig emot ;-)

Hade verkligen inte tänkt det skulle bli så ,men nu verkar det redan slagit klorna i mig. BB alltså. Kan inte låta bli att kika på de där nötterna inne i huset..ha ha

men men ska ta tag i de ryska hemmafru sysslorna nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback