from here to eternity!

Observera!! Smörigt inlägg till hjärtat! Så vill ni inte läsa smör hoppa över! Idag är det alla hjärtans dag, man ska självfallet visa sina känslor alla dar, men varför inte sätta pränt på de lite extra idag!
Glad allta hjäans dag till er alla andra oxå, hoppas ni får en underbar dag med nära och kära, kanske lite tända ljus och en god middag! kram på er från mig!
Psst nu börjar smöret:


Älskling det finns inte så mycket mer jag kan ge dig nu.. Inget som i alla fall får dig att förstå bättre hur mycket jag älskar dig. Vad är blommor och choklad i jämförelse:

Mitt hjärta har du fått för länge sedan... Det bultar ännu lika hårt för dig! Jag har lärt mig att känna att även fast du är långt borta så har jag dig alltid nära.. Trots att vi är långt ifrån varandra känner jag mig alltid lugn och trygg. Du är helt enkelt bäst!

Tillsammans har vi fått de underbaraste (host host..) barnen! De är för alltid en sak som visar att vi hör ihop. Hälften dig och hälften mig. Vilken underbar blandning det blev! När jag ser på vår barn fylls jag bara av känslor av kärlek. Det är även då jag känner sådan enorm kärlek till dig. Du är inte bara min underbara man utan även världens bästa pappa!!

Vi har som sagt även ingått äktenskap och nu är det dags (bättre sent än aldrig). Jag ska gravera in samma sak på min ring på insidan som du bär på utsidan av din ring.  För det är så jag känner: From here to eternity! (eller om jag väntar tills ev uppgradering ha ha)

Jag hoppas att vi båda plockar fram de soliga och roliga stunderna, dagar då livet känns rätt grått och du kanske stör dig på att jag ALLTID slarvar med soppåsen, inte sätter på locken ordentligt.. Slängt din biltidnig etc.(hur man nu kan störa sig på såna små ovidkommande grejjer ha ha).  Eller än värre dagar då du kanske till och med funderar vilket "monster du gift dig med" ha ha... Det är då vi ska plocka fram ALLA de roliga minnen vi har... För älskling det är helt galet vad mycket roligt och bra vi upplevt under dessa 7 år...
Jag är så sagolikt lycklig att jag som du vet ärligt talat ibland nyper mig i armen, eller blir så sjukt orolig för att det känns som att snart kommer en rejäl käftsmäll, man får liksom inte vara så här lycklig i lilla landet lagom... (Det är galet, men de tankarna flög över mig de där hemska minuterna med moskva bombningen: "Jag visste man får inte vara så här lycklig.. nu kommer smällen..")

Även fast det kan gunga rätt rejält ibland och vi båda  säkerligen känt oss rätt stressade av olika orosmoment i framtiden/nutiden så är du min klippa! Oavsett vad som sker/inte sker så reder vi oss alltid.. Jag är faktiskt rätt stolt över hur vår lilla familj fixat olika grejjer! Det är ofta på ett lite spec family franz sätt.. ha ha

Så Men darling, känn dig inte ensam där borta i mother russia.. För snart kommer vi och då ska vi baske mig kramas!!
Jag och barnen finns alltid här för dig!!
Älskar dig så!
puss



Kommentarer
Postat av: Lotta Lkpg

Ååå så fint skrivet <3



Kram på er!

Postat av: Sandra

Så fint, ni gör det bra ni, hela familjen!



För mig blir det nog ingen mer resa dit denna säsong eftersom jag fått ett heltidsjobb, dock drar inte jobbet igång för fullt förrän april men det blir nog svårt ändå...



Bara därför kommer dom säkert gå hela vägen i slutspelet haha. Vet inte vad jag ska hoppas på. Det är både och just nu!



Men jag känner precis som du, att jag redan nu börjat fundera och spekulera för nästa säsong. Han har ju ett år kvar men det är mycket som ska planeras nu när det förmodligen blir en del jobb.



Det är bara att knopa ihop allt så gott det går och göra det bästa av situationen :-)!



Hoppas ni har det skönt och inte fryser ihjäl uppe i Luleå!



Kram

2011-02-17 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback