fyra raka...

Fyra raka segrar, eloge till grabbarna!
Härligt kör vidare nu och vinn hela skiten :-)

De har precis landat och fick ledigt hela två dagar, härligt! Gud så skönt! det blir nice få lite quality time tillsammans som familj igen finally!
Vad familjen gör vår vi se... blir nog mest mys o lugnt... men utanför lägenhetens fyra väggar måste vi dock oxå.. annars  får jag spunk :-)

Jag brukar alltid säga att Tindra inte orkar mer än mellan 2-3 v, men jag erkänner det är nog samma sak för mig! spec i tider när de är borta mycket. Jag känner mig liksom lätt "uesless" här.. Får liksom inget vettigt gjort ,vardagen hemma betyder nog för mkt..... så nja 2-3v tops at the time där är min limit... Det blir nog så när man har rätt stora barn... Man får liksom lite andra vyer och funderingar för livet. Man proriterar på ett annat sätt än när man är själv. Däremot känner jag att det sättet fungerar optimalt för mig. Visst man blir trött på resandet, men jag har hellre min vardag hemma och samtidigt ett familjeliv här i ryssland . På så sätt mår nog alla i familjen bäst!

men nu stor familjemys på schemat och det ska bli riktigt trevligt... allra först lite vuxentid för när som helst knackar det nog på dörren ;-)
Troy kommer iaf bli så glad när pappa är hemma imorgon när han vaknar... :-)

jaha nu är man fast i träsket igen.. BB, träsket.. men alltså vaddå.. vad är det för killar de ska ha skcikat till thailand som liksom BB's nya storhunk.. ha ha.. nja det tyckte jag då inte!! Det är för att man redan har en på tok för het egen hunk. Världens bästa darling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback