hoppa i kläderna..

Nu är det snart dags hoppa i kläderna, be en bön att taxigubben är här i tid och sen börjar resan hem för en vecka..
Jag hade hoppats att den värsta kylan skulle hunnit dra förbi men verkar tyvärr vara jävligt kallt typ närmare 30 minus... blä.. Farsan får nog allt göra en brasa till mig ha ha

Idag är det iaf solsidan oxå, kul!

Fan att jag inte ringt om fransarna nu är nog loppet kört få en tid men vi får se kanske....

Imorgon är det ju alla hjärtans dag sååå mys ordentligt nu, vi gjorde det igår ( föröskte få in det .. mellan packning, handling och ryska uppgiftsjobb.. ) istället då denna dag även är vår typ årsdag ... Hade velat överraska med en stor blombukett här, men svårt då J är ledig idag, fast jag föredrar såklart hellre det och ha han brevid  mig här i sängen :-)


Han får presang när jag o ungarna kommer istället, då kan jag o tindriz baka tårta o allt.. Herrn fyller ju även år under tiden vi är borta...

Schlagerna var la som vanligt, men jag ser redna framför mig tindras favvolåtar och hur vi kommer få stå i hennes rum och dansa.. Ja ja mamma tycker ju oxå det är kul så :-)


men men nu måste jag dra en sista kik över packningen..

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback