invänjningsperioden över

Så där ja nu har jag landat igen i att vara tillbaka i ryssland.
Det krävdes liksom bara en liten invänjningspeiod kändes det som.
Det är klart det känns lite motigt komma från sitt hem och landa på rysk mark med 39 graders feber och dessutom få en kalldusch om att man inte får ses särskilt mkt... Förvänta er inga mål av Johan nu ;-)

Men nu har jag vant mig med att vara här. På sitt sätt är det rätt mysigt. Detta är ju oxå "vårt hem". Idag var dessutom rätt skönt ute när vi gick vår sedvanlgia tripp till affären.. (glömde såklart det viktigaste ändå...). Lite friskluft gör nog susen. dock fick jag lite feber på kvällen efter matchen igår igen.. men inget nu... Så mina  nätter är väl inte allt för roliga men men I will survive...
Blir själv hela helgen, men vad gör det.. Hoppas på lika skönt väder imorrn då går vi och leker lite i parken och på lördag får det bli Galeria/stockman... Söndag får vi se kanske en hemma dag.. Undrar om man kan se J's match på ryska teven?? Eller om bror min kan hjälpa mig via datorn...

Matchen igår blev iaf visnt efter lite onödig spänning då 4 sek är kvar på matchen så kvitterar andra laget.
Det var iaf rätt häftig början på matchen med stort Tifo och fint ljusarrangemang på isen, ska ta med kameran idag så hoppas på samma idag :-)
Blev svenskavgörande i förlängningen.l Det gillas!

Nu ska jag väl ta o kika gårdagens big brother.. ville inte börja följa denna serie, men tyvärr är jag nog hooked.. Iaf när jag är här :-)så dags krypa upp i soffan.. återkommer senare ikväll eller tomorrow!


Kommentarer
Postat av: Bror

Ser ut som att den skall streamas via nätet här: http://realtvsport.com/channel.php

2011-02-24 @ 14:53:07
Postat av: Anonym

perfect, visste jag kunde lite på dig :-)

tack brollan!

2011-02-24 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback