jag ska måla hela världen lilla mamma...

En hel innedag har vi haft idag.. Ute är det isande kallt. Minus 20 om jag uppfattat det hela rätt.
Febern är nu borta från kroppen men lite smårisig kanske man är ändå...

Ja ja vad gör väl det man får ställa upp för kiddosarna. Idag har vi målat:

Syns knappt man inte är helt frisk ;-)


Lilltrollet fick oxå måla men för en gångs skull höll han inte ut så länge:


Nu har han knoppat in. Papsen har åkt mot hotellet för att varqa i prima form innan matchen imorgon..
Imorrn och på torsdag är det dags för de första hemmamatcherna kul! Dock velar vi som bara den om vi ska pysa mot svedala redan på fredag då tiden med J/papsen som var tänkt i stort sett kommer vara obefintlig...
Kan inte bestämma mig, för blir det tex bara 5 eller säg 6 matcher så får vi ju nån dag i slutet.. Men går det till 7 kommer vi knappt setts något under hela tiden jag varit här...
de åker nämligen på fre för bortamatcherna på lördag och söndag... ja jag får väl som vanligt fundera lite till ha ha... Tur säsongen snart är slut.. Men men först ska guldet bärgas ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen så vår teve förhoppningsvis börjar visa något bra snart.. Vi är ju nämligen 2 timmar före så klockan 19 här är den bara 17 hemma, hur mkt bra visas då eg??

men men kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback