less

Har en liten lessattack just nu...
 Det är inte mycket som  går vägen just nu... först brakade tvättmaskinene sönder, eller nått vidare brak var det väl inte. jag vet vad som nog är fel men får inte uppluckjävlen, måste helt enkelt vänta på Johan grrrr...

Sen var jag såå bored så jag skulle baka kakor, men inte ens det lyckades, trots mix.. Ja som ni vet jag är liksom dödsdömd i köket. Utom hopp liksom :-)

Och nu till råga på allt hittar jag inte vart man ka nse matchen... blä för det, jag vet vi hade behövt luft idag men tindra ville vekligen ha en innedag så vi körde på det..

Nej nu längtar jag f-n lite hem, eller iaf efter lite tid med gubben... Låt de nu vinna idag!! Dels för ledig tid och så jag kan planera vår hemresa... priserna tickar på upptå för varje dag som går, lutar väl åt hemfärd tors eller fredag..men vi får se... Hoppas som sagt på 4e raka nu...
Heja heja heja

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej men usch vilka hemskheter som kretsar runt era liv nu ;( helt obeskrivligt vad hemskt och ond världen kan va för vissa.

Hoppas det vänder till det bättre för er alla. Bit ihop gumman ! Nu vann dom och får 2 dagar ledigt hoppas ni kan få lite tid tillsammans då:) kram på dig

Postat av: Anonym

duuu jag har varit så uttråkad idag så du anar inte..!!

Jorå maskinen funkar igen (utan johans hjälp)o kakorna gick att småäta lite på ändå....



Så det är inte så illa, jag njöt av Galeria trippen, men idag var det segt! Japp två dagar ledig och mys, sen nedräkning till hemresa igen.. Hoppas de spelar sig riktigt långt då, då kommer jag ner själv ett par dagar!



sköt om dig o dubai nu, glidare där!



kram

2011-02-27 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback