morgonstund..

..har guld i mun, nej det tycker jag inte ;-)
Joo kanskre när man väl klivit upp  men inte när man ligger i sängen  och gärna vill dra sig mer...

Är såå less på min förkylning nu, kan inte sova ordentligt på nätterna pga den, går upp x antal gånger per natt, ni vet typ som i slutet av grav...SÅ nu får fan bacillerna dra vidare.

Gårdagen var mysig. Först blev det hamburgarstopp för barnen. sen aå knoppade lilla in och Jag ch gumman gick och shoppade lite. Förutom ett litet ballong öde och tidsbrist i slutet är vi nöjda med vår dag på Galeria!



Nu längtar jagt efter vår och sommar, för jag hittade mest fina sommargrejjer så attans störande att man får vänta sååå länge till:

Måste nog hinna in en gång till, pga tidsbristen.. hoppas jag hinner innan man åker till svedala igen...
sen skulle vi se hockey hos grannen, men Troy var helt färdig och trött. Så när man inte fick spela hockey mer blev han helt sur så vi gick hem till sängen .... väldär hemma blev det mys för mig och damen. Det slutade med att hon fick vara uooe och kika schlagern, vi har ju ändä ingenstans bråttom här och har en innedag idag...

Jag får väl åter erkänna man ändå är en schalgernörd, för ja jag o gumman gillade Linda B.Hennes låt ringer än i öronen: "Varje gång jag ser dig exploderar jag...." Jadå denna kommer garanterat ljuda från hennes rum x antal gånger framöver ha ha

men men nu börjar vissa dagen med kidsen (ni vet två timmar tidigare här..)

Just ja det blev 3e raka igår så hålltummarna för att det blir 4e raka idag! Kanske kanske de får ledigt på måndag då! :-)


Puss på er:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback