nanna kudde..

Kan inte direkt påstå det blir sena kvällar när det är jag och barnen hemma, men inte mig emot.. Jag tycker det är bra mysigt o få krypa ner under täcket jag med.. spec med ovetskapen när lilleman vaknar, spec idag då han somnat redan 18.00 men peppar peppar ta i trä han brukar ändå för det mesta sova tills efter 7 så då ska man inte klaga...

har som vanligt en del småjox att fixa när jag är hemma.. men får väl rafsa av det nån dag i slutet på veckan.. Hade tur franstid fanns :-) mmm när man vant sig känner man sig lätt naken utan ...

Kan inte påstå det ser ut som man har tur med vädret den tiden man är hemma nu, verkar ska vara svinkallt tusen dar i rad nu, blä för det...

men nu ska gaddarna borstas...
 see u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback