on the road again..

On the road again, eller snarare up in the air again... :-)

Off we go o denna gång ska det bli gymt skönt (fast som ni vet jag hoppar helst över packandet o reseandet, men även här måste jag inse man kan inte bara få de goda i gottepåsen...)

Nu väntar först detta:
Smack på're min fina!
Darling kommer o möter mig på flygplatsen ,längtar!! (brukar han inte alltid göra är liksom låååång tid i bilen först dit o sen hem..
Sen blir det middag på tu man hand, åhh! (Hoppas bara man lyckas beställa in nått vettigt då :-)


Såklart blir det att klämma in ryska plugg (både seinarium och imlämningsuppgifter, pust torkar mig i pannan.. ryska är fanemig inte lätt ha ha), och självfallet inga lediga dar utan hockey så match först...

Sen blir det "veckoslut" här:


För att sen hänga nån dag till i st pete... (var lite svårt planera in exakt dag r föhemfärd iom man aldrig vet med ryssarna hur deras planering för resan ser ut.. o lördagen gick inga flyg.. nåja en helg i st pete är inte fy skam..

Stör mig lite att vi fått uppleva staden under helt fel tidpunkt, ni vet grått, snöslaks med snö som är svart.. Jag tror det är en rätt vacker stad på vår sommar, sensommar

men sen har jag då bråttom bråttom hem!
Gud om än det ska bli underbart mys få lite egentid så kommer jag halvt sakna ihjäl mig efter mina så små underbara hjärtan!
Då blir det vinterbus o myyyyssss

ja för ett tag iaf... sen blir det att åka till papsen... Tänker på johan nu när jag har typ ont i hjärtat av att lämna mina smågryn. HAn är verkligen bäst! (eller ja vad fan vi är!) Jag är så sjukt imponerad av hans styrka o kämpaglöd, fast det mellan varven rinner och över och blir ltie för mycket längtan.. Men darling du vetvi längtar liak mkt efter dig!

JA JA dags kliva in i den ryska dimman nu på med headsetet..



Kommentarer
Postat av: Liam = Loui´s Mamma

Tittar in hos dig :)

Postat av: Anonym

Men vad trevligt! Välkommen!

2011-02-03 @ 07:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback