paus

Jag måste pausa min ryska uppgift. Första halva av uppgiften verkar gå bra men nu har jag kommit till delen då det märks att ryskan inte varit i mina tankar så mkt som den borde...

Så jag tar ändå en välförtjänt paus, kanske dags kirra sig lite frukost.. Snart kommer nog love of my life hem.. Så jag borde köra järnet... Men jag har en evil plan ;-) Kanske kan jag göra det sista medan han kirra lunch eller liknande..

Packningen går som vanligt åt skogen... hade tänkt få med mig massa saker hem nu.. men njet det går inte.. Nåja får resa väldigt lätt på en vecka för då kan jag ju ta hem 2 väskor iaf! ja ja packa får jag göra ikväll...

Mellon idag, kanske man ska ge den ett kik, får se börjar som vara så dålig, men jooo nog måste jag se.. Bara det att klockan är 2 timmar före här så jag somnar väl i soffan haha.. Klart schalgernörden i mig inte vill missa schlagern...

Appropå nedförsbacke så är det verkligen så. Det är mkt att se framemot nu...
Resan till New york med Johanna, resan med familjerna till turkiet, bara få vara hemma, vår planerade lilla tripp söderut i sommar...mm mm mm
jag finns massa små guldkorn jag ser framemot... varför inte ett guld med hockeyn ;-)
Det allra första jag ser framemot är kvällen med my love sen morgondagen då jag möta lill prins guldlock och hans busiga smått vilda men underbara syster, våra älskade kottar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback