3 veckor nu...

Idag är det tre veckor sen jag såg gubbz börjar kännas seeeegt nu. saknar massor!
Men snart flyger jag dit för några dagar och sen ett "veckoslut" i dubai... Det blir som balsam för både kropp och själ. Ett sätt att på något sätt komma i kapp i relationen, för egentiden som par, den har då i stort sett inte funnits sen i somras... så det ska bli grymt mys bara få vakna tilllsammans varje morgon, att JAG får ligga närmast, utan att det blir bårk o skrik om vem som ska ligga i mitten , nej då de här dagarna är han bara min! o såklart lagets, de lär väl träna skiten ur sig nu bara för ett det är "uppehåll"

Jag önskar denna dag är över. Det är en smått läskig dag. Det är nämligen den 31a januari.. vad fan är det för speciellt med den tänker ni säkert nu.. Men det är nämligen sista dagen innan transfer fönstret stänger och i ryssland ryktas det än det ena och än det andra just nu. Är det nånstanns man aldrig "sitter säkert" så är det där...
ja ja som vanligtbara vänta o se...

Vi hade en hemsk morgon idag, kom typ 40 minter sent till dagis, det var klädbråk på klädbråk, åhhh tålamodet tog slut.. Tänk att en liten i vanliga fall så underbar (snart) 6 åring kan få en att bli så där arg...
Ja ja tillslut kom vi iväg...

Lördagen innebar lite hockey o sen vin med Ankan hennes J och dennes päron. Det var riktigt trevligt,. (de hade bord på hallen)  Kul att höra o surra med de oxå.. Det ringer ännu i mina öron dock: "Det är sannsjärvarn.." ha ha...
nåja efterspannet av detta behöver inte nämnas mer än min form inte var himla stormande god om vi säger så...

Idag har jag betalat räkningar, fy fan vad tråkigt!
JAg har även börjat packa kidsens kläder, ska la dra fram väskan snart och packa mina oxå.. Jag kräks ärligt talat lite av denna resväska... Det ska bli sjukt kul med NY, men jag måste bara flyga dit först.. Flygplatser och alla dess kontrollera gör mig illamående! Nåja vår vår resa till NY kommer bli underbar.. länge dit dock...

Ska iaf dra fram väskan nu... krävs lite eftertanke nu.. planeringen är osm ni vet inte min starkaste sida :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback