ärendekarusellen..

Nu är man på hemmaplan, det märks på alla sätt o vis..

Dels är jag verkligen inne i "ärendekarusellen" igen.. Det är ärenden hit o dit, saker som måste fixas o tid som bara rusar iväg.. för det kan jag lova är det nån tid som går fort så är det jsut tindras dagis tid... Svisccch säger det bara!!!! (Ja jag vet planering lilla plommont planering, gör så gott jag kan.. )

Nåja det är bra gött ändå..
Lite skillnad från ryssland: Där står teven på i stort sett all day.. Här har jag inte kikat ens fem minuter

Var rätt kul när jag sprang på en go vän på stan, vi möttes i en dörröppning o båda liksom hajjade till o nästan gapade till lite, svårt förklara men kul var det :-)

Imorrn är det nog tid för att få färg i kalufsen igen I need it!
naglar o fransar bidde nog inte förrän nästa vecka.. inget att göra åt..

För övrigt så är ja vaken för att svenska kaffe är såå  satans gott!! msåte verkligen försöka sova nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback