..

Jisses vad man är trött på kvällarna nu. Dagarna gå i ett!

ja ja man har iaf lite småsaker att se framemot, skönt!

Nu är det inköpt nya träningsbrallor o dojjor, imorrn är det dags då har jag bokat in mig på spinning 30+core 30. Skönt! Sen väntar tydligen älgstek o postkodmiljonären.. skönt! Men som vanligt fredagen börjar med dagis, sen lite lucnh o sen guess what: små ärenden. :-)

Hade låst min blogg för sisådär 10 minuter men då funkade inte att skicka mess på fb så den får la vara öppen ett litet tag till...

Nu är det på gång möbler till hallen, skönt o välbehövligt! samam i basturummet, eg ville jag ha vita fåtöljer, men det kändes liksom inte så smart, med tanke på att man kommer sitta där blöt o dan.. blir säkert rätt skitigt fort..

Lill prinsbus fick sin första fläsklöäpp och näsblod idag. Det var ingen som helst fara o ingen märkvärdig vurpa, men jisses det tar ändå ont i mammahjärtat.. Det är svårt se på de små först om det "bara" är nåsblod eller om de även är i munnen..ja ja Det gick bra iaf . VI gjorde vår kcvällsritual med lite bastu o så mys sen välling...
Han är helt slut nu, antaglgien av alla nya intryck från dagis. Idag åkte han rutchkana länge länge, varje gång han kom ner sa han : Åka.. o skpran iväg mot trappen...

hymm undrar om burken visar nått bra idag..


Kommentarer
Postat av: Egirl

Ääh låt den nu bloggen vara öppen... blir bara tjorv och strul tror jag ;-)

2011-01-13 @ 21:19:53
Postat av: Anonym

ha ha... mkt möjligt men nja.. ska låsa skiten ett tag iaf :-)



segt bara ta sig för att göra det o sen skicka lösen etc.. latmask kanske man kan kalla det :-)

2011-01-13 @ 22:06:55
Postat av: Anna E

Hej gumman! Länge sen jag var in här, känns som livet rusar på i 100 knyck...

Jag vill självklart ha lösen om du låser bloggen! Sen hade det varit kul att ses när ni nu är hemma. Hur länge stannar ni?

Kram!!

2011-01-15 @ 18:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback