..

"Ohhh what a night..
Det var ritktigt kul igår faktiskt! Man var inte såå laddad innan med tanke på den stränga kylan men hej , det var liksom inget man tänkte på sen...

Schlagertävling, som vårt lag förlorade, fan svider än  attman missade anna book..Ja ja man inte vina jämnt ;-) Kul var det iaf!haha

Nu har grannen varit hit o hjälpt mig ställa tillbaka språket i bilen till svenska igen, gick på 30sekunder, ((de har en typ likadan bil..)skönt, jag fattar ju ingen tyska så..

I övrit så taggar vi för solsidan o sen sängen, i dag har varit en trött dag!!

Det är konstigt det här med hur saknaden efter J likson blir galet stor när man kommer ut och så där.. man vill typ hem efter tag...o det hjälps ju inte han är ju liksom ändå inte där..JA det var iaf kul träffa alla girls!! 
Idag i bilen pratade Jag o Tindra om pappa och hon sa hur mega superduper mkt hon saknade pappa, Hon förklarade att Troy gör nog oxå det, han säger papp papp så ofta.. Jag är glad att det var mörkt  ute och i bilen, För mina ögon blev alldeles blanka o en tår rann på kinden, blääää some days are worse idag haqr varit en riktig sakna dag...
Nåja har countdown o snart får vi lite quality tillsammans så det ska bli gött!!
Och som sagt det går bra och man kommer in i det, men sakna måste man ju få göra ibland oxå :-)

Måste logga in på skolsidan i se vad för böcker som behövs hoppas nån går att lånqa på bibblan kanske.. vi får se..

Troy har stått första gången p åett par skridskor.. halkigt var det, mamma höll hela tiden, men han ville då inte sluta, han blev såå arg när han skulle gå av isen.. Han är dessutom helt galen i sin klubba o puck.. ska bara "pela pela"
Sådan far sådan son.. eller hur säger man nu??!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh gumman, förstår ni saknar Johan mycket. Du är grymt stark som kämpar på varje dag. <3

Hoppas jag blir en lika bra och fin mamma till mina barn som du är till dina.

Kram vännen!

2011-01-16 @ 21:39:06
Postat av: Anonym

Tack snälla vad rar du är!!



Ska försöka tänka på det när orken är slut o tålamodet tryter, det är det jobbigaste när man känner atgt man inte riktigt alltid räcker till och att vissa duster inte alltid blir så "bra" som man önskat..



Du kommer bli grym, det vet jag, åhh längtar efter er lillskrutt nu!!



kram

2011-01-20 @ 23:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback